bloglovin

Kapitel 12

Tidigare:

"Come on" sa han och drog in mig mot hissarna. "If we don't go up we can get a cold"
"Sure" sa jag.
"Men måste du alltid kommentera?" Hörde jag pappa säga.
"Skit." Sa jag och tittade på Louis och sedan ner på mina kläder. Jag tog tag i Louis och drog honom nära och in i ena hörnet i hissen. Vi tittade varandra i ögonen och så kysste vi varandra.
Nu:
Louis perspektiv:
Jag fattade inte att hon hade sagt ja. Att hon gillade mig som jag gillar henne. Vi hade gått tillbaka till festen och dansat, sedan hade började Jedward's låt Waterline. När den nästan var slut tog jag upp Emma i mina armar och hoppade i poolen. Och jag ville inte vara kvar på festen, så jag drog med mig Emma till hissen och nu stod vi här och kysstes efter att hon tragit med mig in i ena hörnet av hissen. Jag märkte att det var 2 personer bakom min rygg, men nu brydde jag mig bara om Emma. Jag la mina armar runt hennes midja och hon la sina armar om min nacke. Jag kunde inte bara fatta att hon gillade mig också.
Emmas perspeltiv:
Här stod jag med Louis i hissen och kysste honom. Äntligen! och bakom hans rygg stod mina föräldrar och de vet inte ens att det är jag. Haha! De stod och pratade om nåt jag inte hörde vad det var. Hissen stannade och de gick av. När hissdörren stängde slutade vi kyssas och bara lutade våra pannor mot varandra och tittade varandra i ögonen.. Hissen stannade och Louis tog min hand och vi gick av. Vi gick bort till rum 645. Han öppnade dörren och jag tappade hakan. Jag som trodde att jag bodde i ett snyggt rum. Det här rummet var ljus och inte så mörkt som mitt, mamma och pappas rum.
"What? frågade Louis och tittade på mig.
"Your room is so... nice!" Sa jag och gick runt och tittade. Louis kom fram till mig med en t-shirt och mjukisbyxor.
"If you don't want to wear your dress" Sa han och tittade ner på min nu fuktiga klänning.
"Thanks" Sa jag och tog emot kläderna. Jag tittade runt mer i hotellrummet och så märkte jag att Louis var borta. Så jag tog av mig klänningen och satte på mig t-shirten och byxorna.
"Louis?" Frågade jag försiktigt och gick runt. Då kom han upp bakom mig och drog mig till sig.
"Louis!" Sa jag och slog honom lätt på armen.
"What?" Sa han och försökte verka oskyldig
"You scared me" Sa jag och han la en hårslinga bakom mitt högra öra.
"Come on" Sa han, tog mig i handen och gick bort mot balkongen. Han öppnade dörren och där hade han ställt ett upp två ljus och två glas med läsk. Inte för att det var mycket, men det så jätte romantiskt ut. Vi satte oss och lyssnade på festen som pågick 6 våningar under oss. En av mina favoritlåtar, Me and my guitar med Tom Dice, och då ställde Louis sig upp och sträckte ut handen mot mig.
"May I?"
"Of course" Sa jag och ställde mig upp. Han la sina armar mot min rygg och jag la mina armar runt hans hals. När låten slutade stod vi bara kvar och tittade på varandra.
"Guys, can't we send the lights now?" Var det någon som ropade nere från festen.
"Sure, just a second!" Var det någon som svarade och jag och Louis gick fram till räcket och tittade ner. Och där nere från släppte de ljus som flyger och det var jätte vackert. Louis ställde sig bakom mig och lutade huvudet mot min axel. Jag gäspade, jag hade varit vaken sedan tidigt imorse och hade varit ganska sömnlös de senaste dagarna p.g.a. mina föräldrar.
"I think I have to go back to my hotelroom" Sa jag och vände mig mot Louis.
"But it's late and your parents are sleeping now, so you can sleep here, if you don't mind" Sa Louis.
"Sure, I can sleep here" Sa jag och kysste honom. Vi gick in och då tog han upp mig i sina armar igen.
"Louis!" Sa jag och skrattade. "You know I can walk on my own, right?"
"No" Sa han och kysste mig. När vi kom fram till sängen la han varsamt ner mig och la sig bredvid mig. Jag la mig på sidan och tittade på honom.
"Okey, before we gonna sleep I want to know something more about you" sa jag
"Okey, what am I gonna tell you? I'm from Doncaster, England. I'm 20 years old and I'm living with my four best friends in London. Well, that's it" Sa han. "And you?"
"Well, I'm from Sweden, still studying and what to move from Sweden when I'm older." Sa jag.
"Where in Sweden are you from?"
"Stockholm."
"And how old are you?" Frågade han och drog min närmare. Jag log mot honom och borrade in mitt huvud mot hans bröstkorg.
"You have to guess, but tomorrow. Good night Louis" Sa jag.
"Good night honey" Sa han och la sin vänster arm över mig, och kysste mig god natt. Där efter somnade vi.
Äntligen har jag skrivit kapitel 12! Om en vecka ska jag utomlands, så då kan jag inte skriva, men jag ska skriva mycket efter skolan som jag stället tidsinställt. Och jag tycker ni är dåliga på att kommentera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hittade din blogg idag, läste alla kapitel på tjugo min haha!

sjuuuuuuuuukt braaaa!!!

2012-02-19 @ 18:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0