bloglovin

Kapitel 17

Tidigare:
Emmas perspektiv:
Jag och killarna hade haft jätte kul och jag hade vunnit över Harry med 1 poäng. Det var bara för att jag fick en hole-in-one till på sista hålet och han fick en birde. Nu låg jag i min säng och längtade grymt mycket efter Louis.
"Åh, vad jag önskar att han var här nu" Sa jag låg för mig själv. Då knakade det på dörren och jag gick upp för att öppna
Nu:
Emmas perspektiv:
Men det var inte personen jag hoppades på som var på andra sidan dörren, det var min mamma och jag såg direkt att jag skulle få sova på madressen som låg under min säng.
"Jag går och tar fram madrassen" Sa jag, gick och drog fram madrassen och la mig direkt på den för att sova. Men mamma ville ju självklart prata, men jag fattade inget av vad hon snackade om för jag var så trött. Tillslut somnade jag och tänkte att detta måste få ett slut, och det är väldigt snart!
Nästa morgon vaknade jag av mina föräldrar och med en väldig huvudvärk. Jag satte mig och och räckte mig efter vattenflaskan som stod på bordet och drack upp den. Jag ställde mig upp och tog lite kläder och gick in i badrummet och bytte om. Jag kollade på mitt skatbo till hår och borstade efter mycket om och men. Jag satte upp det i en slarvig hästsvans och gäspade sort. Jag kollade på klockan och såg att den var 10 och då hade jag alltså sovit i ca 9 timmar och då brukar jag vara pigg, men ja. Jag gick ut från badrummet och fick vinddraget efter hotellrummet i ansiktet. Jag såg att pappa satt på balkongen så jag ropade: "Jag går och äter frukost, sen går jag till stranden!"
"Okej" Ropade pappa tillbaka och så gick jag, men jag gick inte ner till frukost, jag gick upp till killarnas rum. Jag knackade på och möttes av en yrvaken Zayn.
Louis perspektiv:
"Moring sleepy head" Var det någon som viskade i mitt öra så jag vaknade. Jag vände mig om och öppnade ögonen och såg Emma stå där, påklädd och pigg.
"Morning" Sa jag och gäspade.
"You know, you have to get up now" Sa hon till mig och drog undan hår från mina ögon.
"No, I want to sleep more. I'm so tired"
"Fine, you leave me no choice" Sa hon och ställde sig upp. Jag blundade och hann nästan somna om, men hon drog bort gardinerna för fönstrerna och vi alla killar stönade.
"Emma, do you hate us?" Frågade Liam trött.
"No, but after today it's only tomorrow left, then we're going home. And I want to have fun the 2 last days. So come on get up!"

Efter mycket kom vi i alla fall upp (eller snarare efter mycket hoppande av Emma i våra sängar. Hon hoppade bättre än oss killar och hon sa att det berode på dansen). Vi tillbringade ännu en dag tillsammans, vi åt frukost tillsammans, var på stranden tillsammans och Emma vilade t.o.m hos oss idag. Men jag ville precis som hon, ha 2 perfekta dagar tillsammans för vi vet ju aldrig när vi träffas nästa gång. Vi åt middag tillsammans också, en meze. Vi hade jätte trevligt och jag gillade Emma mer och mer. Varför kan hon inte bo i England?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0