bloglovin

Kapitel 18

Tidigare:
Louis perspektiv:
Vi tillbringade ännu en dag tillsammans, vi åt frukost tillsammans, var på stranden tillsammans och Emma vilade t.o.m hos oss idag. Men jag ville precis som hon, ha 2 perfekta dagar tillsammans för vi vet ju aldrig när vi träffas nästa gång. Vi åt middag tillsammans också, en meze. Vi hade jätte trevligt och jag gillade Emma mer och mer. Varför kan hon inte bo i England?
Nu:
Louis perspektiv:
Sista dagen kunde vi bara vara på stranden halva dagen för vi behövde packa för planen skulle gå tidigt på morgonen och vi behövde gå upp tidigt. Emma hjälpte oss för hon var nästan klar med sin sa hon.
"Harry, do you really pack your bags like this?" Sa hon och tittade på ett berg med kläder han slängt ner i väskan och tänkte trycka ihop.
"Yes, why?" Frågade han oberört.
"Nothing" Sa hon och suckade och gick och hjälpte mig istället.
"How is it going for you then?" Frågade hon medans jag la armen om henne.
"When you are around, everything is going well" Sa jag kysste henne. Jag drog mig till henne och hon la sina armar om min hals. Plötsligt fick vi väldigt mycket vatten på oss och Emma skrek av förvåning och för att det var så kallt.
"Sorry, but you two were too hot" Sa Harry och Emma slog till honom på armen.
"Harry, I know you aren't finish with your packing, so you should pack your bag." Sa Emma och lät som min mamma i just det tonläget.
"Okey, sorry" Sa han och gick bort mot packning. Jag tittade på henne och frågade: "You don't have kids, right?"
Emmas perspektiv:
Ja, den frågan har man ju hört tidigare. Du har inte barn va? Jag skrattade och svarade att det hade jag inte. Jag bara har många fadderbarn i skolan och alltid önskat mig ett småsyskon, men idag är jag väl ganska glad att jag inte har något. Resten av kvällen gjorde vi inget speciellt, och då var det bara jag och Louis. Vi bara var tillsammans och önskade att tiden tillsammans inte skulle ta slut. Men tiden går och tillslut måste man säga god natt och hej då. Enda gången Louis gick in i mitt och mina föräldrars hotellrum. Samtidigt som jag plockade ihop det sista innan jag skulle säga hej då till Louis såg det ut som han ville säga något, men inte sa det. När vi tillslut stod i dörren och han skulle gå upp sa jag: "What do you want to say Louis?"
"Okey, I really want to meet you again, so can I have your Twitter or e-mail or phonenumber or something. Please?"
"Yes, just a second" Sa jag och gick in och hämtade penna och papper och skrev ner Twitter, e-mail, telefonnummer och FB.
"Is this okey?" Frågade jag och räckte fram pappret med allt på.
"Perfect" Sa han, kysste mig och gick bort mot hissarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0