bloglovin

Kaptel 16

Tidigare:
Louis perspektiv:
Emma tittade på klockan och sa: "Yes, it's really time to go if we want to have dinner and play mini-golf tonight". Då blev Harry till sig och sprang efter ett par skor och skrek: "MINI-GOLF! Hurry guys so we can play!" Vi andra skrattade åt honom, han såg bara för rolig ut.

Nu:

Louis perspektiv:
Vi var nu och spelade mini-golf och den som låg bäst till var förvånandsvärt Niall. Han som alltid brukade klanta till det när han skrattar så mycket. Sedan var det Harry och Emma på än så länge delad andra plats, Liam, Zayn och sist jag. Som vanligt. Jag vet inte vad det är men såna här saker går typ aldrig bra för mig. Men jag tycker att det är kul att omgås, så jag bryr mig inte om vart jag hamnar på för plats, för, det är ju bara ett spel.
"Hole-in-one!" Skrek Harry av lycka och gick fram till Emma. "Can you beat that?". Hon skrattade och svarade lugnt: "Harry, I have 3 big brothers, so I know how guys works and I have played mini-golf all my life, every summer, so, YES, I can beat that". Hon gick fram studerade banan i några sekunder, sedan la hon ner bollen, tog ett djupt andetag och puttade till bollen. Och mycket riktigt, hon fick också en hole-in-one.
"Ohh. Harold, Emma just beated you. With a hole-in-one. So, Harry Styles have just been beated by a girl. How does it feel Harry?" Frågade Liam och låtsades hålla fram en mikrofon. Jag, Niall och Emma skrattade väldigt mycket åt de och Harrys svar var ett slag på Liams arm. Jag gick fram till Emma och kramade henne bakifrån.
"You're having fun?" Frågade jag henne.
"I'm having the best time of my life!" Sa hon och kysste mig.
"Please, not here" Sa Harry antydande och Emma skrattade.
"What, you want one too honey?" Frågade jag och log.
"Yes" Sa Harry och gick fram till mig och pussade mig på munnen. Nu skrattade Emma så hon grät och hon och Niall låg på marken och tjöt av skratt.
"And Emma" Sa Harry till Emma samtidigt som jag hjälpte henne upp. "Remember, he's mine"
"Bring it" Sa hon och log.

Emmas perspektiv:
Jag och killarna hade haft jätte kul och jag hade vunnit över Harry med 1 poäng. Det var bara för att jag fick en hole-in-one till på sista hålet och han fick en birde. Nu låg jag i min säng och längtade grymt mycket efter Louis.
"Åh, vad jag önskar att han var här nu" Sa jag låg för mig själv. Då knakade det på dörren och jag gick upp för att öppna.

Så klockan 06:00 imorgon bitti lyfter mitt plan, men jag har/håller på skriva nya kapitel och jag ställer de på tidsinställt och hoppas att det funkar, annars kommer typ 6 kapitel nästa lördag.
Ha en bra vecka/lovvecka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0