bloglovin

Tjej som behöver skriva av sig...

Hej! Jag är en tjej som är 14 år och har kommit på en historia om One Direction och jag behöver skriva av mig och kolla om någon gillar den.


Fakta om min historia:
Det handlar om en tjej som heter Emma och kommer ifrån Sverige. Hon är trött på killar efter att fått sitt hjärta krossat några gånger det senaste året. När historian börjar är hon och hennes föräldrar påväg till Cypern, kärlekens ö. Där gifte hennes föräldrar (och de tror att de kan reparera deras skadade äktenspag genom att åka tillbaka) och de har vänner där som hon räknar som familj. Hon växte upp på Cypern mellan 2 och 5 års ålder och har varit där varje sommar. Resten får ni veta när ni läser historian.


Hoppas du gillar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0