bloglovin

Kapitel 38

Tidigare:

”Zayn where are we going?” Frågade jag.

 

”No where” Sa han lurigt. Han la tillslut ner mig i soffan i vardags rummet och började kikla mig.

 

”No Zayn” Skrattade jag. ”Stop it!”

 

”Only if you say I love you” Viskade han i mitt öra.

 

”I love you” Viskade jag och så kysste han mig.

Nu:

21 december 2012 - London (dagen då jorden ska gå under ;))

 

Emmas perspektiv:

 

”Emma, har du sett det här?” Frågade Nicole och kolla upp från datorn och kollade på mig.

 

”Vad ska jag ha sett?” Frågade jag skrattandes och slog mig ner bredvid henne vid killarnas matbord.

 

”Det här” Sa hon och vred datorn mot mig. Där visades ett videoklipp på killarna på YouTube från någon gala från den senaste månaden.

 

”Vad är det med det här?”

”Vänta” Sa hon och jag fortsatte kolla. Så visades tjejerna, Nicole och Liam hade gått ut med det och så nu gick alla tjejerna på galor. Utom jag. Jag hade sagt att jag ville komma ut med det efter jag slutat skolan i juni. Vilket alla tyckte var okej, eftersom det inte finns många tonårstjejer som dejtar världskändisar i Sverige. Tjejerna pratade och skrattade, inget märkvärdigt Men så frågade reporten något som fick mig att lyssna extra noga.

 

”So, mystery girl isn’t with no at the moment. How do you feel about that?”

”Well, we’re sad because she’s not here with us. And she is our girly Liam, she takes care of us so we don’t do anything stupid” Sa Felicia och alla skrattade. Jag log.

 

”So you miss her?”


”Of course we miss her!” Sa Alice och de andra nickade.

 

”Well, do have anything else to say?” Frågade hon och tjejerna kollade på varandra och nickade.

 

”Yes we have” Sa Fanny.

 

”What?”

”WE MISS YOU MYSTERY GIRL! COME BACK SOON AND WE LOVE YOU!” Ropade de alla och kollade mot kameran. Så slutade videon.

 

”Aww.” Sa jag och vände mig om mot, inte längre bara Nicole, utan alliopa var där.

 

”Thanks girls” Sa jag och ställde mig upp. ”Group hug” Så kramades vi allihopa. ”You know, you’re the best” Sa jag och kollade på de.

 

”Well, I think I have to speak now. You’re like my unknown sisters and I just want to say that this is the best time of my life with you and the boys. Thanks” Sa Felicia.

 

”Group hug!” Ropade Harry och så sprang killarna runt oss så vi blev en enda stor hög.

 

”Serious?” Skrattade Nicole.

 

”Serious” Sa Liam och pussade henne så hon rodnade.

 

”So what about the party tonight?” Frågade Alice.

 

”Well, it’s gonna be AWESOME!” Sa Zayn. ”Because it’s a ONE DIRECTION PARTY!” Så gjorde killarna high five och vi tjejer bara skrattade åt de.

 

”So, a real 1D party tonight?” Frågade Nicole.

 

”Count on that!”

 


Ja, kan bara säga att det kommer hända nåt på festen....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0