bloglovin

Kapitel 39

Tidigare:

”So what about the party tonight?” Frågade Alice.

 

”Well, it’s gonna be AWESOME!” Sa Zayn. ”Because it’s a ONE DIRECTION PARTY!” Så gjorde killarna high five och vi tjejer bara skrattade åt de.

 

”So, a real 1D party tonight?” Frågade Nicole.

 

”Count on that!”

 

Nu:

Kvällen, innan festen börjar

 

Felicias perspektiv:

 

Jag och tjejerna klev in i lokalen killarna hyrde som vi blivit utslängda från några timmar tidigare för killarna ville fixa själva. Vi hängde in våra ytterkläder i hallgarderoben och gick in i vardags rummet vilket var riktigt snyggt inrätt. Harry stod på en stege och satte upp ballonger och Zayn stod på en annan stege på andra sidan rummet och satte upp lampor.

 

”Wow boys. You did a really good job!” Sa jag och kollade mig omkring.

 

”You sound surprised babe” Skrattade Harry och tittade ner på mig.

 

”Well, I am. I didn’t know you was this good to do a party. Maybe you can do one on my birthday?” Frågade jag och blinkade åt Harry.

 

”Sure babe” Skrattade han och satte upp en till ballong.

 

Festen börjar

 

Nicoles perspektiv:

 

Jag stod och gav ut drinkar när Liam kom och drog iväg mig.

 

”Liam, where are we going?” Frågade jag.

 

”You’ll see” Sa han och tillslut stod vi ute i hallen.

 

”Liam, what…?” Försökte jag fråga, men han kysste mig och där stod vi en bra stund.

 

Nära slutet av festen.

 

Alice perspektiv:

 

Jag stod och pratade med Felicia när jag ser Emma och Fanny komma ner för trappan. Jag hörde inte vad de sa, men Fanny verkade försöka stoppa Emma. Men tillslut kom och fram till dörren och så gick de båda. När de gått nära såg jag hade Emma grät. Vad hade hänt på övervåningen?'


Sorry för kort, men ska dra iväg till skolan. Ni får 2/3 på söndag, för imorgon får ni inget. Deal?

Xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0